Ny opdatering again! <3

Hei folkens 🙂

Idag sto je opp 11.30 🙂 Åsså dusja je,sminka meg og sånn 🙂 Åsså fant ut at je itte hadde tatt opp brød fra fryseren, åsså måtte je ut en tur læll 🙂 For sku kjøpe frimerke og sende ett brev, åsså en tur i banken 🙂 Åsså stakk je innom butikken å kjøpte meg rundstykker som sånn “frokostlunsj” 🙂 Åsså gikk je hemmat da 🙂 Åt og sånn 🙂 Ellers så har je vaska ei maskin med klær, søtti en del ved datan da 🙂  Åsså har je eti middag da 🙂 Laga meg Kjøttboller m/potetmos 🙂 Kjempegoodt! 🙂 Åsså igår kveld så kom støttekontakta mi og Katrine en tur 🙂 Vi kjørte oss en tur te Torpelænn 🙂 åsså kjørte noen runder rundt på Dokka her 🙂 Blir alltid så livvat og arti mæ de 2 jinten 🙂 Er en itte i godt humur, så joggu blirn det ta å værra med så hærlige venner som dekk <3 Åsså hjalp dom meg å farge håret mitt 🙂 så nå er je svarthåra 😀 Vart kjempefornøyd med resultatet 🙂 Åsså i kveld kjæm støttekontakta mi/veninna mi å vi skar sjå Paradise Hotel 🙂 Sjøl om je veit håkke som går ut da, hehe 🙂

Detti ordna je meg te slik “frokostlunsj” 🙂

Svart håår 🙂

 

 

 

Blogges! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg