Stor fornøyd assa :) <3

 

Denni dagen her har gått med til en del husarbe assa 🙂 Støvsugd,vaska litt rundt på kjøkkenet,oppvasken, rydda en skuff osv 🙂 Også har je vøri en tur i banken! 🙂 Åsså kjøpte je meg is. Det er jo sååå fint vær 🙂 Utrolig varmt! Og nå har je akuratt eti middag 🙂 også igår så hengte je og a mor opp nye gardiner sammen 🙂 Soverommet mitt og stua 🙂 Vart utrolig fint synes je! 😀 <3 Skar legge meg bilder så dekk kan sjå! 🙂 kommentarer om hva dekk synes er kjempekoselig assa!! 🙂 Og a mor vart henta kl 06 idag tidlig, haha 🙂 Så etter dom reiste så gikk je å la meg att for å si det sliiik 🙂 ^^ Og i efta/kveld så har je bare planer om å slappe ta 🙂 Ønsker dekk en finfin efta videre folkens! 🙂

Sånn ser det ut i stua 🙂 Vart itte så bra bilde pga sola men -.-

Her er andre vindu i stua 🙂 Storfornøyd assa! 🙂

Her ere på soverommet 🙂

 

Blogges! 🙂

2 kommentarer
    1. Ble jo kjempefint det der da,jinta mi <3 Du har det kjempefint ser jeg,og gleder meg til helga <3
      Elsker deg også kjæresten min <3 Savner deg utrolig masse <3 Tenker på deg 24/7<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg