15.07.2013

 

 

 

 Rune  kom te meg på Lørdag 🙂 Åsså har vi hatt det masse koselig 🙂 Lørdan så stakk vi på Milano å åt og koste oss 🙂 Ellers bare slappa ta 🙂 Og igår så gikk vi en deeel turer her på Dokka 🙂 Åsså ere no rart med tvn min, for etter vi stilte inn skrifta så funker itte bilde.. så.. kan hende det kjæm en fra elkjøp.. åsså var nettet mitt klikk.. så måtte plutselig ha kabel.. så den er leei.. må ha kabel fra soverommet og te stua<3 Også kjøpte vi oss is igår dah 🙂 Og fiksa oss no lettvinn mat 🙂 og satt ute litt og greier 🙂

 

 

Finfint vær her på Dokka i hælja og assa ^^

 

 

 

 

Kommentarer er alltid koselig! 🙂

Blogges! 🙂

4 kommentarer
    1. Tusen takk for en kjempefin og koselig helg med deg Jinta mi <3 Kosa meg masse ihelga med deg og det gjør je alltid med deg. Bare synd datan og tven klikka på søndag da 🙁 Men vi fikk da ordna så du kom deg at på nett på Mandag da. Litt kjedlig å ha ledning når du har trådløst nett. 🙁
      Må jo passe på å være ute når det er fint vær veit du og ikke bare sitte inne 😉
      Elsker deg av hele mitt hjerte og savner deg masse.<3 Tanker på deg 24/7.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg