Så fin dag som det egentlig går ann………

 

Idag så har je og støttekontakta mi vøri på Gjøvik en tur 🙂 Var en tur på CC fyst, åsså reiste vi få je fikk kjøpt meg høytalere til pcn min 🙂 Er veldig fornøyd assa 🙂 Creative Inspire T10 Pc/Mac/MP3 Speaker System 🙂 Åsså han som hjalp oss inne på Elkjøp var så flink dah 🙂 Åsså etter dæ så stakk vi på mc donalds, åsså tok med oss maten, åsså satt vi ned ved båtene der 🙂 Så fint ute assa ^^ Åsså etter dæ så stakk vi hemmat ått meg 🙂 Åsså hjalp hu meg å fiksa høytalera,kobla til dom 🙂 Åsså scart kabelen til tvn, satte på den, og gjorde så tvn funka 🙂 Så gjort så my bra idag vi 🙂 Åsså ellers så har je bare søtti ved datan, syngi litt og rett og slett slappa ta i varmen! Er jo så varmt ute, synes rett og slett det er for varmt je, men dæ er itte no je får gjort no mæ, hehe.. Åsså nå skar je straks fikse meg no mat 🙂 Ønsker dekk en finfin Tirsdags kvæll videre! :)<3

Carina ute på verandan 🙂

Mine nye høytalere! <3

Fiiint vær! 🙂

 

 

 

 

 

Blogges! 🙂 

1 kommentar
    1. Hmm uten at du har sagt ifra til meg at du har vært på Gjøvik i dag 🙁 Snufs. Ser d nå at du ikke vil møte meg ja. 🙁 Men men kose deg da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg