4 år siden………..

 

Idag…. er det 4 år siden je datt ta hesten å vart hardt skada , 3 hjerneskader,lå i koma,viste itte om je kom te å overleve eller itte, så detta er en litt rar dag, en dato je aldri kjæm te å glømme! 🙁 Men glad det gikk så bra som det gjorde! Men det sliter meg no ubeskrivelig enda! 🙁 ellers har je vøri borti sentrum på samtale ått hu je prater mæ.. Åsså måtte je bare ha is assa, er jo så vaaarmt! Ellers så har je søtti ute litt 🙂 Hører på musikk med de bra høytalera mine, hihi ^^ Dæ er svæært ^^ Ellers så skar je væra med støttekontakta mi kl 19 🙂 Vi skar kjøre oss en tur, åsså kjøre noen runder her på Dokka 🙂 Også kjæm a mor å ska vara ått meg ei stund 😀 Dæ blir braaa 😀 <3 Vi har planer, hihi 🙂 Lavvotunet te hælja og greier 🙂 hehe 🙂 ^^ Skar prøve å ta no mer bilder framover og! Som je kan dele med dekk ^^ Alltid koselig med komentarer assa! 🙂

Carina en varm sommerdag!

Summer! <3

Deeilig! <3


 

5 Positive ting idag! 🙂

– Fiiint vær idag og itte tordenvær, som det da er spådt! 🙁

– Skar være med Maren (støttekontakta mi) i kvæll kl 19 🙂

– Mor kjæm i kvæll, å skar vara no dager, å vi skar finna på masse arti 🙂

– Prata med Mamma og Pappa på telefon! 🙂

– Ubeskrivelig glad i venna mine,tenker på dekk alle sammen  <3

Meg og Anne Nørdsti 🙂 Gammelt bilde ^^

 

 

 

Blogges! 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg