Awesome dag! :)

 

 

 

Igår kvæll så vart det ganske seint på oss 🙂 Vi var n tur i butikken, åsså satt ute å kosa oss 🙂 Åsså vart klokka 01 før vi la oss, guud så varmt det er assa….. hehe 🙂 Men idag så har je møtt ei god veninne 🙂 Stine 🙂 Vi har sett i ett par butikker idag 🙂 Åsså kjøpte vi oss good mat på Milano å satt der å kosa oss 🙂 Åsså etter dæ så fant vi ut at vi sku stikke å spelle Bingo 🙂 Så spelte 1 omgang 🙂 Åsså kom mor hennes og bror hennes og spelte 2 omgang, dom satt på røykerommet 🙂 Men Stine og je satt på vanlige rommet 🙂 Stine vant 250 kr, hehe 🙂 Men je vant ittno, men je synes det er arti læll je assa! 🙂 Så hatt en utrolig herlig dag med verdens beste bestevenn! Glad i deg vennen! 🙂 <3

Armebånd som Stine har laga te meg 🙂 Kjempefiint og utrolig snilt! <3

Pizza <3

3 Kuler is m/ jordbær og sjokolade saus og krem 🙂

Brus <3

 

 

 

 

 

5 positive ting idag! 🙂  

– Prata med far på telefon

– Glad je har verdens beste foreldre! <3

– Fikk utrolig fint armbånd ta besteveninna mi! <3 

– Møtt besteveninna mi idag og hatt en koselig dag! 🙂

– Hatt en koselig kveldsmat mæ a  mor 🙂

– 

-

 

Blogges! 🙂

 

1 kommentar
    1. Å hvorfor har du blokka meg på fb da og vil du ikke se meg eller møte meg mer da siden du har gjort d? 🙁 Men je reiser til dokka en tur i dag for d je. Så send mld om du vil se og møte meg da,og kanskje vi ska gå på Milano også? Hvis ikke går je dit alene je. <3 men je er glad i deg og savner deg masse for d <3 uansett hva som skjer og du gjorde mot mg på fb. Fortsatt elsker je deg også selv om du ikke tror på meg lengre 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg