Itte sånne ting man gjør hår dag :)

 

Idag så har je egentlig gjort litt ta hvert fornuftig assa 🙂 Vøri i banken 🙂 Åsså har je vøri å bestilt meg hvitevarer, kombiskap,vaskemaskin og Komfyr 🙂 Fra Elkjøp 🙂 Åsså har je kjøpt meg nye sko 🙂 Også no sminkegreier som je fant på Parfymelle 🙂 hehe 🙂 Også vøri på butikken å handla mat 🙂 Så dæ var braa 🙂 Også var vi innom Marie Madslien 🙂 Fant no fint som det var halv av halv pris på! Så da tok je mæ dæ 🙂 Også har vi eti lettvinn middag 🙂 Pølse m/lompe 🙂 Og nå skar vi borti sentrum 🙂 Skar sjå såvidt på Bondlidtorget også skar vi spelle 1 runde Bingo 🙂 Ønsker dekk en finfin efta og kvæll videre folkens! <3

No i nærheten ta den je bestilte idag hvertfall 🙂 Og resten skar je ta bilder ta når det kjæm! 🙂

Kjøpte meg baguett på cafe 🙂

Løper som je skar ha på skjenken min 🙂

Fiine knagger je skar henge opp 🙂

Sminke kjøpt på Parfymelle 🙂

Skoa je kjøpte idag 🙂


5 Positive ting idag! 🙂

– Fått gjort en del fornuftig ting egentlig, og mæssom itte sånne ting  man gjør hår dag 🙂

– Fornøyd med kjøpa mine idag, hehe 🙂

– Hatt en fin dag hittil 🙂

– Ser fram te en ny dag på jobb i morra! 🙂

– Skar ut en tur nå! 🙂

Hva synes dekk om kjøpene mine idag? 🙂

Håper dekk har hatt en fin dag dekk og 🙂

Blogges! 🙂

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg