1 dag på jobb etter ei stund med tannvondt!

 

 

Idag så var jeg oppe ganske tidlig til å være meg, dusja, fiksa meg og sånn 🙂 Åsså stakk jeg på jobb! 🙂 Jobb 10-15 🙂 Trivelig å tilbake til herlige arbeidskolegaer og sånn 🙂 Også etter jeg var ferdig på jobb så gikk jeg i butikken å kjøpte lettvin middag! Så idag stekte jeg pizza og sea je kom hjem så har jeg bare slappet av..

Arbeidsklærene på! 🙂

Skrue pakking på G vettu! 🙂

 

Har hatt en kjempefin dag idag! 🙂 Håper dere har hatt det også? 🙂

 

Blogges! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg