Jessdaa :) <3

 

Idag tok jeg toget fra Dombås til Lillehammer kl 11.01 også bussen fra Lillehammer kl 14.20 🙂 Åsså når jeg venta på bussen så traff jeg ei je kjinte fra Torpa 🙂 Så prata litt da 🙂 Så dæ var trivlig assa! 🙂 Også når je kom hemmat så var det innat med tinga mine også stakk jeg i butikken å handla litt 🙂 Også stakk je hemmat og pakka opp tinga mine og varene je handla 🙂 Også har je vaska 2 maskiner med klesvask 🙂 også laga je meg middag 🙂 og rydda av bordet! 🙂 Og ellers søtti ved datan og hørt på musikk 🙂 Og er ganske slitin etter en lang dag.. Sto opp ganske tidlig og, hehe 🙂 Hatt mye vondt i magan siste tiden, vet ikke hvorfor.. men får sjå om det blir bedre etterhårt! 🙂 drikke litt Biola 🙂 Kanskje det hjelper? hvem veit:) hehe 🙂  Og nå skar je legge meg straks! 🙂 Ny dag og nye muligheter i morra! <3 Jobb i mårå! 🙂

Carina venter på toget! 🙂

Biola Blåbær! <3



 

 

Godnatt godtfolk! 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg