Jobb igjenn! :)

 

Idag har jeg vært på jobb! 🙂 Jobba 10-15 🙂 Dæ var trivlig å sjå arbeidskolegaer og sånn igjenn 🙂 Alltid like koselig det vettu 🙂 Også etter jeg var ferdig på jobb, så gikk jeg hjem, satte fra meg veska og sånn.. åsså gikk jeg en tur borti sentrum 🙂 Måtte en tur på apoteket, også var je innom Nille! 🙂 Kjøpte meg 3 nye håndkler faktisk 🙂 hehe 🙂 Også faktisk 1 julegave.. tenk på det.. er faktisk ikke så lenge til jul.. om du trur det eller ei.. hehe 🙂 Så kjekt å få begynt med å kjøpe julegaver 🙂 Åsså etter det så var jeg innom å kjøpte meg pizza som je skar varme strax 🙂 Også har jeg vaska ei maskin med klær og hengt opp klær! 🙂 Og nå har jeg satt meg ned og skar slappe ta 🙂

Carina på jobb! 🙂

 Ønsker dere en good kveld videre! 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg