Koselig æfta med besteveninna mi! :)

 

Idag så har jeg gjort litt husarbeid til daa.. Har vaska badet og vaska benka og sånn på kjøkkenet 🙂 Alltid no husarbeid å gjøre når man bor aleine i leilighet vettu 🙂 Og beste ta alt, jeg trives med det! 🙂 Også i efta så har jeg vøri med ei veninne 🙂 Stine 🙂 Vi har sett litt rundt 🙂 Cubus og litt 🙂 Kjøpte meg parfyme og lipgloss 🙂 Også gikk vi på Milano å kjøpte oss mat og dessert 🙂 Koselig assa! 🙂 Også gikk vi å spelte 1 runde Bingo 🙂 Også var det hjem, også så jeg på The Voice 🙂 Og nå er det pause, så derfor tenkte jeg å skrive litt her ått dekk 🙂 Og husk, alltid koselig med kommentarer assa! 🙂 <3

Bruno Banani parfyme! 🙂

Sånn ser jeg ut idag! 🙂

Stine,besteveninna mi! 🙂

 

Åssen har dagen deres vøri? 🙂

Ønsker dekk en finfin Frædagskvæll videre godtfolk! <3 

Blogges! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg