Onsdag midt i viku! :)

Igår kveld så var jeg på Bingo 🙂 spilte en runde 🙂 Det var morro det da 🙂 Vant ikkenoe, men morro uansett synes jeg 🙂 Og idag så har jeg vært på legetime også tok no blodprøver 🙂 Gikk bra det 🙂 får vell svar om ca 1 uke 🙂 Også etter det så gikk jeg en tur på butikken 🙂 Også hjem etter det 🙂 Og var vaska 3 maskiner med klesvask idag 🙂 Teppe og sånn som må vaskes for seg selv 🙂 også litt klær da, hehe 🙂 Også har jeg lagt i sammen noe tørre klær også har jeg vaska benkene på kjøkkenet 🙂 Må gjøres det å vettu 🙂 Også har jeg jo og spist litt.. Sliter fortsatt med magevondt og fryser.. men håpe det blir bedre snart 🙂 Og nå skal jeg bare slappe av 🙂 Og skal se Unge Mødre kl 18.55 også etter det Fødeavdelingen 🙂

Håper dere har hatt en fin dag? 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg