En helt vanlig dag på jobb, med herlige arbeidskolegaer :) ^^

God Torsdagsefta folkens 🙂

Idag så har jeg vært på jobb 🙂 jobba 10-15 🙂 Herlige arbeidskolegaer assa 🙂 Så hatt en herlig dag på jobb! 🙂 Også når jeg kom hjem så ordna jeg meg mat, vart Pannekaker idag 🙂 også nå har jeg ordna meg, for skal på sangøving senere 🙂 Og Katrine er så snill at hu kjører meg, og henter meg 🙂 Gleder meg assa 🙂

På vei til jobb! 🙂

 

Carina på jobb! 🙂 Haha 🙂

Fint vær, men vart litt regn idag au 🙂

Der borte jobber jeg, hihi ^^

 

Klar for sang øving om ett par timer 🙂

Åssen har dagen deres vøri? 🙂 Vært på jobb?skole? eller bare slappa av hjemme kanskje? 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg