Herlich! :) ^^

Hei alle sammen 🙂

Inatt vart der seint på meg, hehe 🙂 Var på sang øving, første øvelsen jeg var med på igjenn etter jeg begynte igjenn 🙂 For var med en gang før og, når vi bodde i Torpa 🙂 Var med i 2008 ellno 🙂 da vi hadde underholdningskveld 2008, som ble spilt inn på film 🙂 Og vi sang en del sanger igår 🙂 Fremsteg Ungdomslag har drivi på i 30 år 🙂 Så vi skal ha jubile i år 🙂 Å da skal vi ha forestilling 🙂 Å da skal vi ta en del av de sanga som var blitt syngi på de 30 år 🙂 Så jeg kan litt ta dem da 🙂 Så kan ikke si meg helt blank, hehe 🙂 Var utrolig herlig assa ^^ Også idag så har jeg bare slappa av, sovi lenge, vøri en tur på butikken og litt 🙂 Og har bare tenkt å slappe av resten av dagen og 🙂 Skal lage meg Taco om ei stund 🙂 Har fortsatt litt dilla på taco for tia 😛 haha :)Også kommer Katrine en tur i kveld 🙂 Blir koselig ^^

Ønsker dekk en finfin Fredag videre folkens 🙂

Blogges! 🙂 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg