Sweeden! <3

God kveld alle sammen 🙂

Idag så reiste jeg med busstur til Sverige 🙂 Møttes bortpå busstasjon kl 07, også fikk jeg bra sitteplass 🙂 Også reiste vi kl 07.30 🙂 Vi var tilsammen 38 stk 🙂 Første pausestopp var Rudshøgda, da var vi innom cafe, kjøpte meg horn m/ ost og skinke til frokost 😀 Også gikk turen videre 🙂 Stoppa ett sted nedi Odalen for å strekke på bena og sånn 🙂 Også var det strake vegen til Sverigee 😀 Å da hadde vi 2 timer og 3kvarter presis å gå på senteret 🙂 Var bra dæ, bortsett fra at je brukte masse tid inne på en sport butikk, var masse masse klær og sånn der 🙂 Åsså såååå stor butikk 🙂 men fant no fint der da, så var kjempebra 🙂 Også kjøpte meg no mat og sånn da 🙂 kjøpte litt mat, f.ks potetmos,kjøttboller og litt diversse 🙂 Også en genser til meg selv 🙂 og en del godteri, er jo sverige, så seff! 🙂 Også ikke minst årets siste julegaver!! 🙂 Også var det samme stopp på veien hjem! 🙂 Så alt i alt, en veldig vellykket og bra tur assa! 🙂 Og nå er jeg hjemme igjenn, var det ca kl 20 🙂 også siden så har jeg pakka opp varene mine,og styra litt på kjøkkenet, også sett Farmen! 🙂 Og nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden! 🙂 Vært våken siden 05.50, så litt sliten, hehe 🙂

På vei til busstasjon i deeeet været! 😮

 

Lang busstur jah! 🙂

Ene stoppet! 🙂

 

Endelig fremme da! 😀 Handling på G! 🙂

Litt mat før avreise hjem og 🙂

Alle handla en deeeel 🙂

 

 

Og her er jo sjølveste bussen da! 🙂 Så grei sjåfør vi hadde, og alt bra! 😀

 

Hvordan har dagen deres vært? 🙂

Blogges! 🙂

 

2 kommentarer
    1. Haha! Ja, den sporten er skikkelig stor 😉 men jeg synes ikke dem har sånn super bra med klær der… Liker mer den på andre siden av vegen 🙂
      Nam, den blå potetmosen er best ja 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg