Fiiinværet! <3

Hei alle sammen 🙂

Idag så har jeg vært ute å gått tur 🙂 Var godt det da! 🙂 Hadde på meg litt mer klær enn jeg trengte fant jeg ut til, for var varmere enn jeg trodde faktisk 🙂  Også på turen tilbake så gikk jeg innom ett par butikker å så litt 🙂 Så fått kjøpt bursdagsgave til Mamma, bra å være tidlig ute vettu 🙂 Åsså fikk kjøpt med litt julepapir også, så jeg får pakket inn siste julegavene jeg har kjøpt også 🙂 Og nå skal jeg snart på butikken å kjøpe litt mat 🙂 Og i kveld skal jeg se på Unge mødre og The Voice 🙂 Så det blir braa 🙂


Fiinværet! <3

Hva skal dere i kveld? 🙂 Ønsker dere en fin dag videre alle sammen! 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg