Bingo! :)

Hei og god søndag kveld alle sammen 🙂

 

I efta så kom veninna mi Stine en tur 🙂 Også stakk vi å spilte en runde Bingo 🙂 Og jeg vant 😮 vant røveren, men måtte dele med en person som fikk bingo på samme tall som meg, men fikk 1000 kr da, så fornøyd for å si det slik! 😮 hehe 🙂 Og var hjemmat ca kl 17.45 🙂 Også har jeg spist lettvinn middag 🙂 Lapskaus! Var godt! 🙂 Og nå skal jeg bare slappe av til Farmen begynner kl 21.45 tror jeg! 😀

Ønsker dere en awesome Søndag kveld videre alle sammen! 🙂

Blogges! 🙂

 

4 kommentarer
    1. Nei men må ha gjort d for deg siden du blokkerer folk for ingenting på fb. Tåler ikke at folk tuller med deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg