Litt ta hårt da serru :)

God kveld alle sammen! 🙂

Nå i efta så har jeg skifta på senga mi! 🙂 Også fant jeg ut at jeg skulle skifte gariner på soverommet, så gjorde det da 🙂 Også fant jeg ut at jeg skulle stikke ut en tur igjenn da 🙂 Så da gikk jeg en tur på senteret (Bondlidtorget!) Også lagde jeg meg middag når jeg kom innat 🙂 Kjøttboller og Potetmos <3 Og nå sitt je å slapper ta 🙂 Og venter på at Unge mødre begynner om ei lita stund 🙂

Sånn er været her på Dokka,til og med kommet snø i natt!

Kjøpte meg eyeliner fra Maybelline 🙂

Også kjøpte jeg film fra Pegasus 🙂

 

 

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg