Jobb! <3

Hei og god kveld alle sammen! 🙂

Idag sto je opp ganske tidlig daa 🙂 Fiksa meg og sånn, også gikk jeg på jobb! 🙂 Hadde en veldig fin dag på jobb! Som før <3 Jobba 10-15 da 🙂 Også gikk jeg hjem med tinga mine, også gikk jeg til butikken å handla litt 🙂 Også hjem.. Åsså spiste jeg 🙂 Og sea har jeg slappa av, og sett på Unge Mødre, og etterpå ere Farmen! 🙂

Veska klar, haha 🙂

Her er puta som je kjøpte på jobben! 🙂 Digger den! 🙂

Hva synes dere? 🙂

Her er den satt fint i sofan, haha 🙂

 

 

 

Har dere hatt en fin dag eller? 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg