Julemesse! :D

Idag sto jeg opp tidlig, ordna meg og sånn 🙂 Også dro jeg og veninna mi til Torpa på Julemesse 🙂 Åsså sånn på en søndagsmorra, ikke hver gang det assa, hehe 🙂 Åsså Stine sku selge smykker der, så var ekstra koselig da 🙂 Prata med hu og sånn 🙂 Også kjøpte jeg en del Sveler, og fryste det! 🙂 Synes det er så godt jeg 🙂 Også kjøpte jeg et hefte som det står Framsteg tidene! 🙂 Og fremsteg det er jo koret jeg er med i å sånn 🙂 Så det er koselig å ha! 🙂 Også når jeg kom hjem satte jeg meg ned å slappa av litt 🙂 Og i efta så har jeg tørka støv i leiligheta mi 🙂 Så gjort litt kjekt idag og 🙂 Og nå skar je bare slappe ta resten ta eftan og kvelden 🙂 Og i kveld er det Farmen 😀 

Følger dere med på det? 🙂 Hvem håper dere blir 2 kjempe? 🙂

Klar for Julemesse, sånn på en Søndagsmorgen 🙂 haha 🙂

 

Stine selger fine smykker 🙂

Blogges! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg