Herlig! :)

Igår kveld var jeg på sangøving da 🙂 som dere vet 🙂 Var kjempemorro assa 🙂 Like morro hver gang! 🙂 Elsker det! 🙂 Også var jeg hjemme kl 23, også la meg kl 00, også var det jobb idag 🙂 Jobba 10-15 🙂 Hatt en kjempefin dag på jobb 🙂 Kjenner det ble litt mindre søvn enn vanlig, men virkelig verdt det! hehe 🙂 Også etter jobb gikk jeg en tur i butikken 🙂 Og nå er jeg hjemme for noen minutter siden 🙂 Og skal fikse meg noe mat nå! 🙂

Snødde på vei til jobb, og jammen snødd i nesten hele dag! 🙂

I <3 jobben min! 🙂

 

Håper dere har hatt en fin dag alle sammen! <3

Blogges! 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg