Gardinstenger! :D

I efta så har jeg hatt hjelp te å bytta no slags lyspærer 🙂 Også jeg har hatt kirstenger sea jeg flytte inn her, og nå idag har jeg endelig kjøpt meg gardinstenger 🙂 2 stk 🙂 en lang til to vinduene som er ved siden av hverandre 🙂 Da passer det fint med 3 gardinlengder lizm 🙂 Mye lettere for nå har jeg liksom måtte hatt 4 lengder 🙂 Så veldig fornøyd assa! 🙂 Åsså har jeg vært på Milano, igjenn, haha xD Og nå skal jeg bare slappe av 🙂 Skal se Unge mødre senere også Jakten på kjærligheten såklart 🙂

Følger dere med på det?

Sånn ser dem ut 🙂 Kosta 464 for begge 🙂 Presis 🙂

 

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg