20.12.2013

God morgen folkens 🙂

Idag våkna jeg jammen tidlig forhold til vanlig, hadde vekkerklokka på 09.15, for da sku jeg stå opp, for idag skal jeg nemlig på juleavsluttning på jobben 🙂 Men så våkna jeg 06.15 å fikk ikke sove igjenn, så da sto jeg opp, dusja og sånn som vanlig, haha 🙂 nesten reine natta for meg dæ,haha 🙂 Men er da klar for juleavsluttning da 🙂 Også kommer Maren en tur idag, det blir koselig 🙂 For hu har jeg ikke sett på lenge,også skal jeg på show i kinosalen, igjenn 🙂 Også etter det så skal jeg være med veninna mi Katrine 🙂 Det blir å koselig 🙂

Ønsker dere en finfin dag, alle sammen 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg