09.01.2014

Hei alle sammen 🙂

Idag så har jeg hatt legesamtale 🙂 Det gikk helt greit 🙂 Også har jeg vært en tur på CC 🙂 Kjøpesenteret 🙂 Kjøpte meg mat, også no sminke og litt 🙂 Også fant jeg ut at jeg skulle spørre om frisørn hadde ledig tid 🙂 Så har fiksa litt på håret igjenn, hehe 🙂 Ellers så har det ikke skjedd sånn veldig myee.. Håper på bedre tider for å si det sånn.. Alt er ikke lett.. Også strikker jeg en del om dagen da 🙂

Litt sånn nybegynner da ser dere, hehe 🙂

Øvelse gjør mester 🙂

 

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg