Onsdag <3

Idag er det Onsdag, og herlig vær! 🙂 Sola skinner 🙂 <3 snøen smelter, og våren nærmer seg forhåpentligvis 🙂 Og ellers så har jeg støvsuga litt, fordi har masse grus i gangen og sånn, rette tiden det nåå.. Også vasker litt klær da, og litt småttri 🙂 Og nå har jeg snart tenkt meg en tur i butikken 🙂 Også kan det hende jeg skal møte Stine en liiten tur etter hu er ferdig på jobb og frem til hun skal på bussen 🙂 Også i efta skal jeg være med støttekontakten min 🙂 Det blir braa 🙂 Også i kveld ere Paradise Hotel igjenn, hoho ^^

Ønsker dere en finfin dag videre i det fiiine været! <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg