:-)

God kveld alle sammen 🙂

Idag har jeg vaska klær, vøri ute å møtt Stine før hu skulle på bussen, det var kjempekoselig 🙂 Og ellers så har jeg vært på 10 kroners marked på Spar 🙂 Kjøpte litt forskjellig 🙂 Brødposer,oppvask kost og litt forskjellig, hehe 🙂 Ellers så har jeg ny header fått 🙂 Ei herlig jente som lagde ny header og fiksa litt på bloggen 🙂 Synes det ble kjempefint jeg 🙂 Hva synes dere? 🙂 Alltid koselig med en kommentar eller 2 🙂

Her er bilde fra showet i hælja 🙂 En av mine arbeidskollegaer som sang 🙂

Han er kjempeflink 🙂

Og her er ett bilde til av meg og vokalisten i Sogns, som spilte på festen 🙂

 

Blogges! 🙂

2 kommentarer
    1. Så fine bilder 🙂 Jeg er nyinnflyttet i Dokka, og leser bloggen din daglig 😀 så også at du hadde lagt ut bilde av Espen , slektning av meg det!:) ha en fin kveld !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg