Utrolig koselig :-)

God kveld alle sammen 🙂

Idag har jeg vaska ei maskin med klær, og ellers bare strikka pg slappa av egentlig 🙂 Også gikk jeg ut å møtte Stine&Venke før dem skulle på bussen 🙂 Det var kjempekoselig 🙂 Har det alltid så koselig når jeg er med de 2 beste venna det noen gang går ann å få! 🙂 Også ellers så har jeg sitti ved datan, hørt på musikk 🙂 Også plutselig kom Pappa på overaskende besøk 🙂 Jeg ble så glaad 🙂 Så utrolig koselig! 😀 Jeg er så glad i foreldrene mine <3

 

Håper dere har hatt en finfin dag alle sammen 🙂

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg