Jobb :-)

Hei alle sammen 🙂

I dag er det Tirsdag 🙂 og vanlig dag igjenn, og det vil da si at jeg har vært på jobb 🙂 Jobba 10-15 🙂 Hatt en finfin dag 🙂 Men jommen er det varmt ute nåå.. Skal vell egentlig ikke klage på det vettu, men jeg er ærlig talt ikke helt glad i den varmen jeg assa, hehe 🙂 Og nå har jeg vært en tur i sentrum, stakk å bestilte meg time hos frisøren, fikse litt på håret 🙂 Kjekt med forandringer 😉 hehe 🙂 Og nå skal jeg bare slappe av i efta og kveld 🙂 også skal jeg se paradise hotel i kveld da, hihi 🙂

Pakka disse små skruer på slutten av dagen 🙂

Sååå fint vær da 😉

Tok bilde av bildet som vi har på veggen fra vi var på tur til Storefjell i høst 🙂

 

 

Ønsker dere en finfin efta videre alle sammen 🙂

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg