GATEBIL! :D

Hei alle sammen 🙂

I hælja som var så har jeg vært med Bjørn 🙂 Han kom hit på Fredagskvelden 🙂 Også Lørdag kl 07.30 så dro vi på Gatebil på Våler, været var ikke akuratt det beste, men det ble en kjempefin tur læll! 🙂 Så på masse biler, også noen løp! 🙂 Var kjempegøy å se på! 😀 Åsså bror til kjærestenmin var der å kjørte på bana. Kult å sjå på da 😀 Også etter vi hadde sett der noen timer så dro vi innom søstera til kjærestenmin og den familien 🙂 også var der en stund. Spiste mat og sånn 🙂 Også etter det så dro vi til Hamar til mor hans og stefar hans 🙂 Da ble og onkelungen til Bjørn med 🙂 Det var gøy da, hihi 🙂 Vært med så mange folk 🙂 Men utrolig koselig assa 🙂 Beste kjæresten man kan ønske seg og beste hælja man kan ønske seg sier jeg bare!! 🙂 Også lå vi over på Hamar da til Søndag, også søndag tilbake til Våler i bursdag til onkelungen til Bjørn som heter Ida Marie 🙂 Så god jinte da 🙂 Så kjempekoselig!! 🙂 Også etter vi hadde vært der så dro kjærestenmin og jeg hit til meg 🙂 Stoppa på mc Donalds på Gjøvik å kjøpte oss middag! Også strake veien hit 🙂 Også i dag tidlig så dro Bjørn hjem 🙂 Og jeg la meg litt over 1 time etter han hadde dratt. og ellers i dag så har jeg gjort masse husarbeid, må gjøres det og 🙂 Vaska gulva her,tørka støv,vaska badet og jammen vaska klær, og ikke minst så har jeg vært å handla! 🙂 Så effektiv dag! 😀 Og nå har jeg spist middag og har planer om å slappe av i efta/kveld 🙂 Også er det Paradise Hotel i kveld da 🙂

Håper dere har hatt en kjempefin hælj og! 🙂 Legger med noen bilder fra hælja under her 🙂

 

Hva synes dere? 🙂

Blogges! 🙂

 

2 kommentarer
    1. Så koselig at du har kost deg i helga, det har jeg også. 🙂 Utrolig kult du var på gatebil, det var egentlig meningen jeg og en kamerat av meg skulle på gatebil i Våler denne helga også, men ble ikke noe av likevel. Det var dumt ellers kunne vi jo sikkert truffet på hverandre. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg