Ny uke! :-) <3

Hallo alle sammen 🙂

I dag er det ny uke igjenn da gitt 🙂 Og jeg har vært i sentrum å henta 2 pakker jeg har fått i dag 🙂 Mamma har kjøpt garn til meg, det var kjempesnilt 🙂 Hvor heldig er ikke jeg! 🙂 Også kom også skoa som jeg har bestilt for lenge sea.. og det viste seg at det ikke er akuratt de skoa jeg skulle ha, også er det ikke vits å sende de tilbake å bytte de hæll, fordi dom kan ikke norsk der engang, heh.. men dem passa og er kjempegode å gå i! 🙂 Så da var det ganske bra likevel, hehe 🙂 Også sitti litt ute på verandan 🙂 Også etterpå skal jeg møte Stine etter hu er ferdig på jobb til hu skal på bussen 🙂 Også i kveld skal jeg og støttekontakta mi på Nordsinni å sjå på fotballkamp! 🙂 Gøy! 😀

Ha en fin dag videre!:)

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg