<3

Hei alle sammen 🙂

Jeg er fortsatt på ferie hos foreldra mine 🙂 Kjempe koselig assa 🙂 Har det så kjekt 🙂 Pappa har reist på jobb i dag, også har han vært på grava til bestemor å satt på en blomst fra oss! 🙂 Også jeg og a mor har vært en tur i sentrum her 🙂 Kjøpte meg ett par fine øredobber, ekte sølv som jeg synes var såå fine 🙂 Som faktisk var halv pris på, hihi ^^ Også har jeg vært på frisørtime, og vart kjempefornøyd! 🙂 Og har det bare kjekt 🙂 Håper dere har hatt en finfin dag også 🙂 Ønsker dere en finfin kveld videre alle sammen! 🙂 Ta vare på hverandre! <3

Sånn ble resultatet etter klipp. Hva synes dere? 🙂

Blogges! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg