Jobbings! :-)

I dag har jeg vært på jobb 🙂 Jobba 10-15 🙂 Hatt en kjempefin dag på jobb assa 🙂 også etter jobben så stakk je en tur i sentrum, såg på tivoliet, hihi 🙂 Blir aldri for voksen til å gå på tivoli je ass, fler som er sånn? 🙂 Åsså prøvde je to ting som man kan vinne på, så vant je en slags ballong, haha 🙂 Også var jeg innom butikken en tur 🙂 Også på veien så møtte jeg Maren og Ellen, to av venna mine som jeg ikke har snakka med på lenge, så var kjempekoselig å snakke med dom att!! 🙂 <3 Også nå er je hemmat og har fiksa meg litt mat, og nå skal jeg bare slappe av etter en herlig dag 😀 Har dere hatt en fin dag?

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg