Fotballkamp,jobb og koselig vennebesøk! :-)

Hei og god kveld 🙂

Da var det jammen allerede tirsdag kveld da gitt 🙂 Tiden flyr 🙂 I gårkveld var jeg og støttekontakta mi på fotballkamp Nordre lænn-Brumundal2. Og det endte svææært braa 🙂 6-0 ått nordre lænn! 🙂 og dæ betyr da at nordre lænn da ligg på delt 3 plass med toten 🙂 Og det er kjempebra, flinke er dom jaa 🙂 Er att 2 hjemmekamper til denne sessongen, så får prøve å få sett på dem 🙂 Synes det er kjempegøøy jeg 🙂 Også i dag så har jeg vært på jobb, som jeg er hver tirsdag 🙂 Hatt fin dag på jobb også 🙂 Også når jeg var ferdig på jobb, så møtte jeg Venke og Stine 🙂 Vi lagde oss god mat, spiste, spilte kort, også spilte vi en runde bingo sammen og hadde det kjempekjekt 🙂 Kjempekoselig assa 🙂 Også nå er jeg hjemme og skal slappe av resten av kvelden 🙂 Håper dere har hatt en like fin dag også? 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg