Koselig! :)

Også i går så var jeg og Katrine på Bingo, spilte 2runder og greier, var kjempekoselig 🙂 Åsså plutselig på 2runden på røveren så vant jeg 5rekkern, men var en anna person og, som fikk bingo på samme tall som meg, så måtte dele da, men likevel.. Så vant så mye som 1000 kr 🙂 Det var gøøy 🙂 Også katrine vant på 1runden 200 kr 🙂  Også etter vi hadde spilt bingo så stakk vi på mc Donalds, haha 🙂 hadde en kjempekoselig dag med Katrine, er såå glad ideg! 🙂 Glad i alle venna mine, dere betyr så mye for meg, alle sammen! 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg