:-)

Hei alle sammen 🙂 

I dag har jeg vært med støttekontakta mi, vi har vært på cafe og gått oss en tur 🙂 Kjempekoselig! 🙂 Også ellers så har jeg gjort litt småttri i leiligheten min 🙂 Også har jeg vært en tur i butikken på 10 og 20 kroners marked! 😀 Og nå har jeg spist litt, og skal bare strikke og slappe av ikveld 🙂 Også jeg liker masse forskjellig musikk, alt fra det nyeste og danseband og masse forskjellig 🙂 Stor fan av Anne Nørdsti, og hu har kommet med ny cd i dag, mange fine sanger 🙂 Åssen musikk liker dere? Er dere Anne Nørdsti fan? 🙂

Ha en fin kveld alle <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg