Harrytur på G! :-)

Hei og god kveld alle sammen 🙂

I går så var jeg da som nevnt tidligere med på busstur til Sverige, det var kjempegøøy! 🙂 Bortsett fra jeg opplevde no som aldri har skjedd før, haha… Skal fortelle dere.. 🙂 Jeg satte kørja mi i butikken mens jeg så på noe, også var det flere i butikken med kørjer og sånn da, også.. plutselig var kørja mi borte, kunne ikke skjønne det, for je var jo såå sikker på jeg tok den med til den butikken.. også var jeg i den butikken ganske lenge,også var det en kørj til som sto der kjempelenge, og det tyder jo på at noen har tatt feil kørj, men var jo ikke sikker daa.. også hu i butikken var såååå behjelpelig da, ringte vakta, og vakta kom.. og jeg fortalte.. også sier han vi kan gå en tur inne på senteret å se.. også kom vi til utgangen.. også var det ei kørj som jeg kjente igjenn, for var aalt det jeg kjøpte.. også sier jeg bare KØRJAAA miii. Åsså sier et eldre ektepar bare: beklager, vi tok feil.. åsså jeg da, såååå glad da 🙂 å sa deres kørj står i butikken 🙂 Hadde vært litt kjett å dratt fra Sverige uten noen varer, når jeg liksom var ferdig med handelen på senteret, men glad det endre så bra, haha 🙂 Har det skjedd sånn med dere før? hehe 🙂 Også jeg kjøpte det man vanligvis kjøper i Sverige 🙂 brus, godis og sånn 🙂 Også kjøpte jeg meg ett par DC sko, hadde kosta 849 kr før, også var det 70% så vart kjempebillig daa 🙂 Så fornøyd! 🙂 Også kjøpte jeg ett stort bilde som jeg synes var såå fint! 🙂 Og en ring, no sminke, og ett par julegaver og litt 🙂 Så hadde en kjempefin tur! 🙂

Her er nye bildet. Hva synes dere? 🙂

Hang dette ned i gangen 🙂

Også hengte dette hjertet som jeg har kjøpt for en stund siden på baderomsdøra 🙂

Også kjøpte jeg selvfølgelig leke til pus i Sverige og, hihi 🙂

 

Ha en fin kveld videre alle 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg