Gleder i hverdagen! <3

Det er viktig å sette pris på hver eneste glede i hverdagen, merker det spessielt med meg selv hvis jeg har det tungt.. Sett pris på hver minste ting som er braa <3  Kanskje det er sånn med dere også? 🙂 Her er noen av mine små gleder i hverdagen som jeg setter ubeskrivelig pris på! <3

-Familien min <3

– Venna mine <3

– Jobben min <3

– Onsdagsgruppa <3

– Være med støttekontakt <3

-Katten min <3

og ikke minst leiligheten min som jeg trives så kjempebraa 🙂


Hva er gleder for dere i hverdagen? 🙂

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg