Glede! :-)

God kveld alle sammen 🙂

Har dere hatt en fin dag? 🙂 Det har jeg 🙂 Vært på Bowling med dagtilbudet som var en fin juleavsluttning 🙂 Vi spilte først 1 runde også spiste vi pizza også spilte vi til slutt en runde til 🙂 Også dro hjem etter det 🙂 Kjempekoselig tur assa 🙂 Også i æfta har jeg hatt besøk av Maren! 🙂 Kjempekoselig assa! Er så ubeskrivelig glad i venna mine, alle sammen <3 Familien min og! <3 Maren og jeg lagde Brownies og 🙂

Ha en fin kveld videre alle! <3

Gjerne kommenter! <3

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg