Jul 2014! <3

God lørdagskveld alle sammen 🙂

I dag tidlig så kom jeg hjem fra Mamma og Pappa 🙂 Vært der på juleferie i 5 dager og hatt det superkjekt :)Så nå er je heme ått katta mi 🙂  Og i dag så har jeg vært ett par turer ute 🙂 Handla litt og sånn 🙂 Og nå i kveld så har jeg laget meg god hemlaga pizza å eti dæ 🙂 Og nå skar je bare slappe av resten av kvelden 🙂 Legger med bilder under av noe av det jeg fikk i julegaver og noen bilder til 🙂 fikk så utrolig mye fint i julegaver, er så ubeskrivelig takknemmelig for hver eneste julegave og julekort 🙂

Julegavene mine! <3

Denne fine puta fikk jeg i julegave av huseieren 🙂 Synes den var så fin/god jeg 🙂

 

Marina har strikka lue te meg med Mariusmønster 🙂 Jeg elsker mariusmønster!! <3

Katta mi <3

Kveldsmaten idaag! <3

 

Har dere fått mye fint til jul? 🙂

Ha en fiiin kveld videre alle <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg