Fredag & hælj :)

I dag så har jeg vært på ei samtale, det gikk greit 🙂 Også har jeg vært på Dokka elektriske å sett på pc 🙂 Skal kjøpe den 🙂 Dem har bestilt den, så jeg får den over hælja en gong 🙂 Dæ blir såå braa 🙂 Også ellers så har jeg ordna litt i leiligheten og til og med vaska gulva her, så nå ser det så bra ut att her atte ^^ Føles herlig! 🙂 Håper dere har hatt en fin dag og 🙂 Hva skal dere i kveld? 🙂 Jeg skal slappe av hjemme med Mitt dansecrew på tv og sitte ved pcn å slappe av  🙂

Nyvaska leilighet! <3

Kurv til strikkinga! Genialt! 🙂

 

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg