Fantastisk! :)

I dag har jeg henta den nye pcn min som hadde kommet & han i butikken starta opp pcn for meg også ikvæll så hjalp han meg over nett å fant ut nettverkspassordet 🙂 Vi snakker service assa 🙂 Er så takknemmelig, hva skulle man gjort uten så bra service, og gode bekjente og venner 🙂 Setter så stor pris på alle mine fantastiske venner! 🙂 Også ellers så har jeg vært på legetime idagm det gikk fint 🙂 Og vært på dagsenteret som jeg vanligvis er hver Onsdag, også møtt Stine en liten tur, så hatt en fantastisk dag med fantastiske folk! 🙂 Håper dere har hatt en finfin dag alle 🙂 Og god kvæll videre 🙂

Har dere no ærfaringer med datamerket Lenovo? Jeg er hvertfall storfornøyd hittil! 🙂

Blogges! 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg