My day! :)

I dag har jeg ordna litt i leiligheten her 🙂 Også har jeg vært ute å gjort ett par ærender 🙂 Også har jeg FAKTISK kjøpt meg nytt vaffeljern, for det je hadde funka ittno særlig, så det var jammen bra å få kjøpt! 🙂 Så i dag har jeg laga Vaffelrøre å stekt vaffler 🙂 Er år og dag sea je har gjort sist trur jeg, haha 🙂 Så det var kjekt 🙂 Hva har dere gjort i dag? 🙂

Boka fra Boller til Buritos 🙂

Nyfstekte vaffler 🙂 <3

Kjøpte og dette nydelige fatet i dag! 🙂 Fint med noe rosa lys påå ! 🙂

Også kattami da, som er så nydelig! <3

 

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg