Tv! :)

Som noen kanskje vet så er jeg den som ser veldig lite på tv, må liksom være noe som jeg synes er skikkelig spennende 🙂 Og har ikke vært så mye jeg har fulgt med på i det siste på tv, er eneste fjellflørt som jeg ser på innimellom, men begynner litt senere på kvelden nå idet siste så har ikke blitt att jeg har sett på det i det siste, men ellers så er det Mitt dansecrew hver fredag kl 20 som jeg synes er gøy å se 🙂 Også er det Bloggerne som er hver torsdag 🙂 også idag var det sessongpremiære på Unge mødre på kanal 5, og det har jeg sett og synes er kjempespennende å se på 🙂

Hva følger dere mest med på for tida på tv? 🙂

Godnatt! 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg