Lørdag! :)

Hei dere 🙂

I dag så har jeg vært å sett på Vintermarked som denne gangen var på lavvootunet 🙂 Masse bra 🙂 Smykker,strikking,hekling,mat, brukt ting osv 🙂 Kjøpte meg fin sånn “suvernier” som er rosemalt, som jeg synes var fint! Også sto det Dokka på den 🙂 Og det synes jeg var kult, for er jo fantastisk sted, hihi 🙂 Også var jeg en tur på Bondlidtorget, kjøpte meg en ny genser til 🙂 Også gikk jeg meg en tur 🙂 Og ellers så har jeg gjort litt småttri heme i dag, og ellers slappa av 🙂 Håper dere har hatt en super dag 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg