Dagens kupp! :)

Hei alle og god kveld 🙂

I dag så har jeg vært en liten tur på arbe mitt 🙂 Var koselig det 🙂 også fikk jeg masse gamle aviser som jeg pakker glasstinga mine til jeg skal flytte 🙂 Så det er supert! trengte masse aviser, så nå gjør jeg ikke det lenger for å si det slik, hehe 🙂 Også har jeg levert no ting jeg ikke har brukt for til gjenbruk! Også pakka en del ting! så nå får jeg ikke gjort så mye mer før ett par dager før jeg fløtter egentlig, å dæ sier litt 🙂 Altså at jeg er langt på vei med pakkinga 🙂 fint det da 🙂 Også har jeg vært på Bondlidtorget nå i kveld å kjøpt ett par convorse sko til 🙂 for sist jeg kjøpte ett par så var det 60% og i dag var det 70% så altså ett par koster 999, men så betalte jeg i dag 300. så det var dagens kupp! hehe 🙂 Har dere hatt en finfin dag? 🙂

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg