Fin dag med brae folk :)

Hei dere kjære lesere 🙂

I dag når jeg våkna så jeg ut, og det hadde kommet masse snø altså! Det var jo reine våren ute helt tæll i dag..hehe 🙂 men i dag så har jeg hatt en superfin dag 🙂 har vært på cafe med 5 av venna mine 🙂 Line, Kristin,Ida,Veronica og Marianne 🙂 Det var suuuuperkoselig 🙂 Og etter det, tross dette været, så tok jeg å gikk meg en tur, og ellers ordna litt småttri ellers 🙂 også i dag så var det ei som la ut slags veldig fin komopdesak som hun skulle selge 🙂 Som jeg synes er veldig fin, for er av samme serien som jeg har her 🙂 Jeg har en komodesak med 9 skuffer, og en med 3 skuffer, også i dag ble det en med 1 skuff i samme serie, som da ble min i kveld, woho 🙂 Suuupert! 🙂  

Har dere hatt en fin dag? 🙂

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg