Fredag :)

 

Hei og god kveld dere 🙂

I dag så har jeg vært på samtale.. ellers så har jeg møtt Stine så vidt før henne sku på bussen 🙂 Også har jeg ordna ett par ting her i leiligheten 🙂 Er noe som må gjøres heletiden, sånn er det når man bor aleine i leilighet! Men det er så herlig og bo aleine, og jeg gleder meg supermasse til jeg skal flytte på den nye leiligheten 🙂 Men nå i kveld så har jeg planer om å gå til puben å høre på live musikk 🙂 Vangsteins dansemusikk skar spelle, så det blir helt supert! 🙂 Ønsker dere alle sammen en riktig fin kveld videre og masse god påske til alle, og ta vare på hverandre! 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg