Koselig Palmesøndag! :)

God kveld kjære lesere 🙂

I dag så har jeg hatt en superfiin palmesøndag assa 🙂 For i dag har jeg nemli besøkt Katrine på leiligheten der hu og Øystein bor 🙂 Det var suuperkoselig å se hvordan dem hadde fått det 🙂 Også spilte vi ett spill! Og jeg bare elsker spill! hehe 🙂 Også spilte vi litt Bowling også dro på mc Donalds, var så ubeskrivelig koselig! 🙂 Jeg er så glad i venna mine! <3 Alle sammen! 😉 og nå i kveld så har jeg gått meg en liten tur, og utenom det så har jeg slappa av heme 🙂 I morra ny uke, nye muligheter! 🙂 Legger med noen bilder fra dagen under 🙂

God kveld videre! 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg