<3

God kveld alle sammen 🙂

Altså i går så gikk jeg meg 2 små turer, vaska gulvene i leiligheten her også var jeg ute å kjøpte meg nytt middag servise 🙂 Fant ett som jeg synes så kjempefint ut! Var eneste krusa som dem ikke hadde fått inn på plass i butikken enda, så dem får jeg i morra 🙂 Men skal legge med bilde av servise under, så er jeg veldig spent på hva dere synes? 🙂  Det servise har jeg tatt i bruk allerede da 🙂 som dere ser under 🙂 Også ta i bruk det på den nye fantastiske leiligheten blir supert! 🙂 Også i dag så har jeg gått meg en liiten tur, også har jeg vært med støttekontakten min, så vært en fin dag! 🙂 🙂 Ser bare så fremover nå!! 🙂 Håper dere har hatt en super dag dere også 🙂 Og ønsker dere masse god påske videre alle sammen! <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg