Finfin start på uken! :)<3

God kveld alle 🙂

I dag så har jeg fått den nye sofaen min, som jeg har kjøpt 🙂 Det var helt supert! Så den skal settes opp når jeg kommer til nye leiligheten ja! 🙂 Også har jeg vært med Katrine 🙂 Vi kjørte noen runder her i Dokka, også gikk vi og kjøpte årets første Softis! også var vi heme ått foreldrene hennes å grilla pølser! 🙂 også etter det så var jeg på Bingo med Stine 🙂 Hatt en superbra dag! 🙂 Håper dere har hatt en super dag også 🙂 Har dere spist softis i år enda? 🙂 Nå se resten av Paradise Hotel og sove etter det 🙂

 

Godnatt! 🙂

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg